اليناالينا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

الينا هديه خداوند

بیداری شب

1391/7/8 7:50
نویسنده : ماماني
176 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی عزیز مامان

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

چرا اینقدر شب توی خواب بیدار می شی؟نکنه گرسنه می مونی؟نکنه جاییت درد می کنه؟آخه من که نمی دونم مشکلت چیه که اینقدر بیدار می شی؟من هنوز باید به اندازه مادری که فرزندش ١ یا ٢ ماه است شب بیدار شوم,حالا بیداری ما مهم نیست دوست دارم تو یه وقت اذیت نشی.شاید هم از ترس اینکه من برم سر کار مداوم بیدار می شی ببینی من هستم یا نه.چون به محض اینکه میای بغلم آروم می شی.به هر حال امیدوارم که همیشه شاد و سرحال باشی.

                                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)