اليناالينا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

الينا هديه خداوند

دستنوشته های بابا: دلتنگی 2

1391/5/24 8:20
نویسنده : ماماني
201 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابایی

این هفته سومیه که تو ماموریتم و از تو دورم . مامانی جند تا عکس از خوشمزگی هات برام میل کرده هر روز روزی ٤ , ٥ بار نگاهشون می کنم خیلی دلم برات تنگ شده حالا میتونم کلمه دلتنگی رو برات معنا کنم. دلتنگی یعنی من !

از دعاهای دستای کوچیکت ماشین پیدا شد ممنونم بابایی!!!! واقعا بابجون تو برکت و هدیه خدایی واسه خونه ما .

مامانی برام تعریف می کنه که تو چه چیزای با مزه ای انجام میده و دل من آب میشه واسه دیدنت . برای روز دیدنت دارم لحظه شماری می کنم بابا جون.

وقتی به روزایی که توی ماه رمضان و پنچ شنبه هایی که واسه اومدنت روزه می گرفتم فکر می کنم خدا رو شکر میکنم که الان پیش مایی حالا یک کم صبوری اشکالی نداره این روزها هم تمام میشه  و دوباره من و مامانی و تو دور هم جمع میشیم. دیگه نمی خوام وقتی بزرگتر شدی برم ماموریت که تو غصه بخوری که بابایی کجاست.

باب جون منو بخش که تو رو  و مامانت رو تنها گذاشتم و رفتم ماموریت فقط واسه راحتی خودتونه واسه اینه که ایشا.. بریم خونه خودمون اونجا تو حسابی بازی کنی ....خیلی دلم برات تنگ شده واسه بابا گفتنهات واسه اذیت کردن هات!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای یسری جون
23 مرداد 91 23:37
سلام بر مامان و بابای الینای عزیز با آرزوی قبولی طاعات و عبادات جسارتا مطلبی با عنوان کودک من هدیه نیست را در وبلاگ دخترم گذاشته ام ، خوشحال می شم نظرتان را جویا شوم