اليناالينا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

الينا هديه خداوند

دستنوشته پدر: دلتنگی بابا

1391/4/26 22:06
نویسنده : ماماني
295 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلک بابا

الان که دارم ای نامه رو برات مینویسم از هم دوریم

من برای کار اومدم ماهشهر ماموریت. ماموریت زیاد تو این مدت از زندگی کاریم داشتم اما هیچ ماموریتی به سختی این دوره نبوده . بار های قبل دلتنگ مامانی فقط بودم اما تحمل می کردم هر چقدر کار سخت بود گرما قابل تحمل بود اما این بار با اینکه کارم راحت تره اما اصلا قابل تحمل نیست

اینکه نبینم تو چی کار می کنی ....خیلی سخته...مامانی برام تعریف می کنه که تو چه کارایی بلد شدی...بخزی...دستاتو بالا ببری... موش بشی....لوسه بابا بشی .....حسابی دلم برات آب شده...وقتی مامانی برام تعریف میکنه چه کارای با مزه ای می کنی دلم بیشتر آب میشه....اومدم حسابی میخورمت ....عاشق اون اب دهن همیشه اویزونتم!!!...خوردنی بابا...دلم لک زده برای دیدن دوباره ...کی میشه .جمعه تا برگردم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
27 تیر 91 12:52
سلام ممنون که به ماسرزدی عزیزم الینا خیلی نازه ماشاله خداحفظش کنه براتون وهمیشه درکنارتون شاد وسلامت باشه منم لینکتون کردم انشاله زودتربرمیگردین والیناجونو بغل میکنید