اليناالينا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

الينا هديه خداوند

تولد

1391/4/19 8:14
نویسنده : ماماني
213 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی قشنگم

شما در روز ٢٧/٩/٩٠ ساعت ٨:٣٠ به دنیا آمدی.

دکتر مامان خیلی سختگیر بود و گفته بود روز قبل از عمل از بعد از صبحانه غذای جامد نخورم.البته اینو بگم که من نهار رو هم یواشکی خوردم آخه تا فردا صبح گرسنه می شدم.شب هم بله برون عموت بود اونجا هر چیزی به من تعارف می کردن نمی تونستم بخورم و تو حسابی تکون می خوردی و من می گفتم دخترم داره نظر می ده.شب وقتی ساعت ١٢ به خونه آمدیم مامان جون و آقاجونت هم خونه ما بودن.من از فکر فردا خوابم نمی برد.باور کن از سزارین نمی ترسیدم ولی احساس می کردم دارم از تو یه خورده دور می شم .آخه تو تا قبل از این فقط مال من بودی , فقط من تکونهات رو حس می کردم ,فقط در وجود من بودی و تمام توجه هات به سمتم بود و ....

بالاخره صبح ساعت ٥ بعد از خوابی بسیار کوتاه بیدار شدیم و بعد از نماز صبح با بابایی و مامان جون رفتیم بیمارستان قرار شد آقا جون و دایی ١ ساعت دیگه بیایند بقیه خاطره رو بعد می گم برات ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)