اليناالينا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

الينا هديه خداوند

وداع با رمضان

1391/5/28 10:32
نویسنده : ماماني
172 بازدید
اشتراک گذاری

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

 

 

 

امسال هم رمضان به پایان رسید ولی افسوس که من نتوانستم هیچ استفاده معنوی از آن ببرم و از بار گناهانم بكاهم.

خداوندا!نمی خواهم بهانه بیاورم ولی تو خود می دانی که  تمام وقت خود را صرف نگهداری از فرشته ای که به من عطا نمودی کردم بنابراین از تو می خواهم که بر گناهانم قلم عفو بکشی و توفیق استفاده از رمضانی دیگر را در اختیارم بگذاری.آمين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرشام
28 مرداد 91 10:38
ماشالله به این گل دختر خانومم میشه اگر دوست داشتین به گل پسر من که عیدی نوروزم ست رای بدین تو نظرات بخش زیر شماره 24 ( گل پسر من ) رای بدید http://koodakeman91.niniweblog.com/post203.php
❤مامان آزی❤
28 مرداد 91 11:12
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مهتاب
29 مرداد 91 3:26
´´´´´´´´´¶¶ ´´سلام´´´¶¶¶ ¶¶¶´´´´´¶¶´¶ ´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶ ´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶ ´´´´¶¶´´´´´¶¶¶ ´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶ ´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶´´´´ استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان عید برشما مبارک