اليناالينا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

الينا هديه خداوند

فصل هفتم عاشقی

1391/5/4 8:04
نویسنده : ماماني
177 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ملوسم

دیروز برا سوراخ کردن گوش بردیمت دکتر,از استرس تمام تنم داشت می لرزید.خانم دکتر که از حالات من متوجه استرس زیادم شده بود کلی با تو بازی کرد ولی تو وقتی گوشتو سوراخ کردن خیلی گریه کردی و من حالم داشت بهم می خورد احساس می کردم تیغی رو دارن توی قلب من فرو می کنند.دخترم امیدوارم همیشه سالم باشی.عزیزکم,من طاقت گریه تو رو ندارم و تا صبح حالم بد بود و شب مداوم بیدار می شدم و گوشاتو نگاه می کردم تا خدای ناکرده چیزی نشه.

راستی سوراخ شدن گوشهات مبارک باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پریا
4 مرداد 91 11:00
الینا جون گوشواره هات مبارک خاله


ممنون خاله جون
آیدا(مامان الینا)
7 مرداد 91 3:32
مبارک باشه عزیزم


مرسي
آناهیتا مامانیه آرمیتا
7 مرداد 91 11:48
واااای عزیزم مبارکه الیناخوشگل
مامانی یادخودم افتادم منکه اصلا داخل نرفتم که ببینم خیلی چربش کن مامانی نزارخشک بمونه.


ممنون خاله جون.مرسي