اليناالينا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

الينا هديه خداوند

برای مادرم

1392/2/10 7:39
نویسنده : ماماني
387 بازدید
اشتراک گذاری

مادرم ای برتر از رویای من

ای فدایت همه جان

من در دلم بذر محبت کاشتی

حاصلی عالی از آن برداشتی

ای مادر عزیزم,دوستت دارم بیشتر از خودم و کمتر از خدایم.عزیزم امروز که در آستانه روز مادر به سر می بریم با تمام وجود این روز را به تو تبریک می گویم و دوست دارم به ÷اس تمام زحماتی که برایم کشیدی قلب کوچکم را به تو هدیه کنم چون هیچ چیز در دنیا لیاقت عشق و محبت تو را ندارد.

 

 نمونه هایی زیبا از کارت پستال مخصوص روز مادر

 

از تو بخاطر تمام زحماتی که برای خودم و دخترم می کشی ممنونم امیدوارم که همیشه شاد و سلامت باشی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهرزاد جان
10 اردیبهشت 92 9:51
سلام
پیشاپیش روز مادر به شما مبارک
مهرزاد به روز شده
منتظر حضور گرمتون خستیم


روز شما مبارك ممنون كه سر زديد